Da li ste normalni... vi, neki

Prvi razlog objavljivanja ovog teksta jeste da vas upozorim na to šta može da  se desi s fotografijama koje stavljamo na izvolte na društvenim mrežama, a time i svakojakim bolesnicima.

Drugi je da pitam one koji zloupotrebljavaju tuđe fotografije na najmorbidniji i najološkiji način, boje li se nečega... znate ono, kosmička pravda, Bog itd... kada rade ovakve stvari.

Ovde je u pitanju stranica na Fejsbuku , Miris prošlosti, sram ih bilo, koja je bez pitanja uzela moju fotografiju mog, na sreću još živog oca, da bi na nju okačila ovaj morbidni tekst:



Moji prijatelji znaju koliko sam bila uznemirena pre nekoliko dana, kada sam sanjala jedan ružan san.. a sada još i ovo.

Sram ih bilo!

A vi, normalni i zdravi ljudi, vodite računa šta bolesnicima ostavljate na tacni... meni je dobra lekcija.

PS - rekoše mi neki da potražim advokata. S bagrom, kažu, jedino se tako može.

Нема коментара

Volela bih da razmenimo mišljenja na ovu temu. Hvala.